היתרונות והחסרונות של קורס ערבית מדוברת

לימוד שפה חדשה יכולה להיות ממש מרגשת ומאתגרת באותו זמן. אם אתה לא חי יחד עם דוברי השפה, אותם אנשים המדברים אותה שפת אם, זה עלול להיות קשה הרבה יותר לרכוש שליטה מלאה בשפה זו. 

בימנו, ישנן דרכים רבות ללמוד שפה חדשה, אבל דווקא בגלל ריבוי השיטות קשה לנו יותר לבחור נכון את השיטה המתאימה לנו ואיפה כדאי להתחיל ללמוד את השפה.

השפה הערבית היא שפה מרתקת. זוהי אחת מהשפות הוותיקות בעל מבנה נכון ועם היסטוריה עשירה. הספרות הערבית, ובמיוחד השירה שלה, עשירה ויפה. לכל מילה יש שורש וקל לזהותו אם ​​אתה לומד לקרוא ערבית כמו שצריך.

במאמר זה נביא לכם יתרונות וחסרונות בלעבור קורס ערבית מדוברת.

יתרונות בלימוד קורס ערבית מדוברת:

  1. הערבית היא שפת האיסלאם. כל הלומדים באוניברסיטאות לימודי מזרח התיכון או איסלאם יועשרו ויהיה להם קל הרבה יותר להבין את היסודות באמצעות השפה.
  2. באמצעות השפה – לומדים תלמדו על התרבות העשירה וההיסטוריה העשירה המלאה בסיפורים עתיקים של אגדות, מלחמות ועוד.
  3. זוהי השפה הרשמית של כ -30 מדינות ברחבי העולם, למרות שהדיאלקט שונה במקצת מזה. לדוגמה, הדיאלקט של השפה הערבית המדוברת במזרח התיכון (ערבית אמירטית) שונה מערבית המדוברת בסוריה או בסעודיה.
  4. מדינות דוברות ערבית הן שוק פרוגרסיבי למסחר. אז אם אתה רוצה רוצה להקים עסק איתם, אתה צריך ללמוד את השפה הערבית.

חסרונות בלימוד קורס ערבית מדוברת:

  1. ערבית היא לא שפה קלה. זה ידרוש ממכם להשקיע שעות רבות כל יום המיועדות ללימוד ודיבור השפה. ישנם סוגי קורסים שונים ללימוד השפה הערבית אולם אם לא תלמד בפועל ותקדיש מזמנך לאחר הקורס – זה לא יספיק.
  2. בשל העובדה שיש דיאלקטים שונים לשפה הערבית – אתה יכול ללמוד ערבית רגילה, אבל לא תוכל להבין כל סלנג של הערבית גם אם יש לך שליטה מלאה בערבית מדוברת.
  3. הכללים הדקדוקיים הם גדולים וזה ייקח הרבה זמן בשבילך כדי לשנן ולתרגל אותם. 

למען האמת, אין באמת חסרונות רציניים עבור לימוד שפה חדשה, אבל זה דורש את הזמן ואת המאמץ. אם אתם מסורים ומחויבים לחלומות שלכם, אתם יכולים להשיג כל דבר – כולל לימוד ערבית מדוברת.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חטיבת לימודי החוץ של מכללת תל-חי בכתובת: http://hutz.telhai.ac.il