ללא תעודת בגרות, אבל עם כישורים פנומנליים בשיווק בדיגיטל. הכירו את המיומנויות שתרכשו במסגרת קורס שיווק דיגיטלי, המפתח לבניית קריירה באחד מהתחומים המבוקשים ביותר
שוק העבודה השתנה רבות בשנים האחרונות. לא מעט אנשים מפתחים קריירות מצליחות כשהם נודדים בעולם ומספקים ייעוץ, ידע או שירותים בעזרת חיבור לאינטרנט ומחשב נייד. אולם, לא רק תנאי העבודה השתנו עבור רבים, אלא שגם דרישות התפקיד אחרות לגמרי. אם פעם לימודי מקצוע כללו עבודות כפיים, הרי שהיום, יש לימודים מקצועיים שיהפכו אתכם למאסטרים בתחומכם, אפילו ללא תעודת בגרות.
במאמר שלפניכם נפרט על תחום השיווק בדיגיטל, אחד מהמקצועות המבוקשים בימינו, שרק מתפתח ומתרחב, ועל סל הכלים והמיומנויות שתפתחו אם תירשמו לקורס שיווק דיגיטלי.
אילו מיומנויות תרכשו במסגרת קורס שיווק דיגיטלי?
- שיווק
בווידאו
הווידאו ממשיך לכבוש את האינטרנט בסערה, וזה לא עומד להיעצר. המשתמשים נהנים מהסרטונים, במיוחד ברשתות החברתיות, ולמעשה, 8 מתוך 10 אנשים רוכשים מוצר לאחר צפייה בסרטון של המותג. 93% מהמשווקים בווידאו מספרים שזה חלק חיוני באסטרטגיית השיווק שלהם. 87% מדווחים, שזה מגדיל את החזר ההשקעה.
מקצועני שיווק בדיגיטל לא חייבים להיות מומחים בהפקת סרטוני ווידאו, אך הם בהחלט יכולים להפיק אותם ללא עזרת אנשי מקצוע. יתרון נוסף הוא, שניתן להתמקצע בכך עוד ועוד תוך כדי תנועה. עם הכשרה נכונה, תיחשפו לכלים מדהימים שיעזרו לכם לעשות סרטונים מדהימים.
-
אופטימיזציה למנועי החיפוש
אופטימיזציה למנועי החיפוש היא המפתח והבסיס לשיווק בדיגיטל. כל סוכנות לשיווק דיגיטלי שמתמחה בקידום עסקים את השירות הזה. אין ספק, שאת החלק הטכני ניתן לתת לאחרים לעשות, אך הידיעה כיצד SEO באמת עובד, הבנה מוצקה של שיטות העבודה המומלצות ואופטימיזציה של תוכן חיוניים להפעלת קמפיין שיווקי מוצלח בזירה הדיגיטלית.
גם קידום אתרים וגם שיווק במנועי החיפוש (SEM) מספקים את כל האסטרטגיה הדיגיטלית ברמת הנתונים והתוכן. עליכם להיות מסוגלים לתקשר עם חברי צוות אחרים, ולשם כך עליכם להבין את היסודות, מה שניתן לקבל במסגרת קורס שיווק דיגיטלי.
-
שיווק באמצעות תוכן
תוכן הוא הליבה של השיווק הדיגיטלי, שיווק תוכן ימשיך להוות חלק מכריע מהמשחק. עם זאת, שיווק באמצעות תוכן הוא עבודה בפני עצמה. עליכם להיות מסוגלים ליצור תוכן איכותי וידידותי לקידום אתרים עבור ערוצים רבים ולהבין כיצד ליצור אסטרטגיית תוכן יעילה כדי למשוך ולהמיר קהלים.
מווידאו ועד רשתות חברתיות, דרך מיילים, בלוגים ותוכן באינטרנט, אסטרטגיית התוכן צריכה לכלול מגוון אפיקים, ובמסגרת קורס שיווק דיגיטלי תלמדו כיצד להתאים את התוכן לכל אפיק, ואיך ללכוד כל משתמש דרכו בכל שלב ממסע הקנייה שלו.
-
ניתוח נתונים
לא משנה לאיזה תחום של שיווק דיגיטלי אתם נמשכים, ניתוח נתונים לוקח חלק מרכזי באסטרטגיה ומסייע לקבל החלטות מונעות נתונים טוב יותר עבור מסעות הפרסום. בין יתר המיומנויות שתרכשו, תלמדו לאסוף מידע ולהשתמש בנתונים כדי ללמוד על התנהגות הצרכנים וליישם פתרונות שמגדילים תנועה והמרות.
-
הבנת עיצוב, חשיבה ותכנון
Design Thinking הוא מונח המתייחס לדרך שבה יש לגשת לבעיות מנקודת המבט של המשתמש. הגישה מעודדת למעשה חשיבה ממוקדת שמסייעת לפתור בעיות מורכבות בקנה מידה גדול, ולפיה יש 5 שלבים מרכזיים לתהליך: אמפתיה, הגדרה, רעיון, אב טיפוס ובדיקה.
הסיבה לכך שזה עובד כל כך טוב היא, מכיוון שהתהליך מתמקד בחוויית המשתמש – המפתח להצלחת השיווק הדיגיטלי – וניתן להשתמש בגישה בצורה לא ליניארית, שמאפשרת לבחון את ההשפעה של כל שלב על התהליך ולשקול מחדש רעיונות.
-
מיומנויות טכנולוגיות
מכיוון שהתעשייה מונעת על ידי טכנולוגיה, משווקים דיגיטליים וכל מי שעובד בסוכנות לשיווק דיגיטלי צריכים לדעת כיצד לעבוד איתה, ואיך להסתגל לשינויים שחלים בה במהירות. לדור הצעיר זה טבע שני, אך גם למי שבוחר לעשות הסבה מקצועית זו מיומנות שקל לרכוש, וכל מה שנדרש הוא להכיר את הכלים ואופן השימוש בהם. כמו כל דבר בחיים, עם התרגול מגיעה גם השלמות. קראו עוד על לימודי שיווק דיגיטלי מקצועי ופרקטי, ממי שעושה כסף כל יום משיווק דיגיטלי.
מיומנויות טכניות שונות כמו היכרות עם קידוד אינטרנט, שימוש במערכות לניהול תוכן יכולות לסייע לכם בהרחבת היריעה ובמציאת משרות שונות. מכיוון שתחום השיווק הדיגיטלי כל כך רחב, כל אחד יכול למצוא תחומים שאליהם הוא נמשך יותר. המשמעות של זה היא, שיש כאן מקום לכולם.
-
מיומנויות שכנוע
משווקים בדיגיטל הופכים להיות מיומנים מאוד באומנות השכנוע. השילוב של חשיבה אנליטית והיכולת לפתור בעיות באופן יצירתי עוזרים למשווקים להמציא רעיונות לקמפיינים שיווקיים חדשניים ולהניע עסקים להצלחה.
חלק גדול מזה כולל כישורי שכנוע והשפעה. אם ביכולתכם לשכנע מישהו לרכוש שירות, אתם יכולים לשכנע חבר צוות להאמין ברעיון שלכם. זה לא קשור לוויכוחים, אלא לידיעה וביטחון, שאתם פשוט טובים במה שאתם עושים.
-
כישורים רכים
בכל הנוגע לכישורים רכים, משווקים דיגיטליים מעולים צריכים להיות סקרנים, ליהנות מרב-גוניות, חשיבה קדימה, מיקוד בעסקים ומיקוד אסטרטגי. יש הרבה מקום בתחום הזה לכל מיני אנשים ומערך כישורים, והיתרון הגדול הוא, שהתחום מאפשר למנף את האישיות הייחודית של כל אחד.
כך, ללא שום ידע מקדים וללא תעודת בגרות, גם אתם יכולים להירשם ללימודי קורס שיווק דיגיטלי ולהיות מומחים בתחומכם. רוצים לדעת איפה כדאי? רק בסוכנות לשיווק דיגיטלי שמיישמת הלכה למעשה את כל מה שהיא מלמדת, ומלמדת את כל ההצלחות שלה משולחן העבודה. במידה ואתם מעוניינים ללמוד לעומק יותר את יסודות התכנות ולהיות מתכנתי PHP וגם משווקים, אולי כדאי לכם לשקול גם לימודי מדעי המחשב, קראו עוד כאן.